Anglický jazyk
Předmět: Anglický jazyk |
Ročník: 3. |
||
Očekávané výstupy z RVP ZV |
Školní výstupy |
Učivo |
Přesahy a vazby (mezipředmětové vztahy, průřezová témata) |
Žák: |
Žák: |
|
|
- vyslovuje a čte foneticky správně v přiměřeném rozsahu slovní zásoby |
- umí vyslovovat a číst správně jednoduché věty z probraných tématických okruhů - zná základní pravidla výslovnosti, názvy hlásek abecedy - recituje a zpívá |
- abeceda a její hláskování - texty z tematických okruhů: rodina, škola, jídlo - říkanky, básničky, písničky
|
prvouka osobnostní rozvoj |
- rozumí jednoduchým pokynům a větám, adekvátně na ně reaguje |
- adekvátně reaguje na pokyn a jednoduchý souvislý projev vyučujícího |
- texty z tematických okruhů: v obchodě, hračky – jednoduchý popis, barvy, čísla 0 - 10 |
- dramatizace, poslech, hraní rolí osobnostní rozvoj, sociální rozvoj - výukové programy např. Terasoft -člověk a jeho svět – finanční gramotnost |
- rozlišuje grafickou a mluvenou podobu slova
|
- umí rozlišit a napsat jednotlivá slova
|
- zájmena osobní, přivlastňovací (1. a 2. osoba) - sloveso být, mít v přítomném čase plné a stažené tvary, tvorba jednoduchých vět - texty z tematických okruhů: barvy, čísla do 20, byt, zvířátka, části těla, |
- český jazyk slovní druhy, druhy vět
|
- pochopí obsah a smysl jednoduché pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob s dostatkem času pro porozumění |
- dovede vést rozhovor - reaguje na pokyny v angličtině |
- oslovení, pozdrav, zdvořilostní fráze, představení se, poděkování - tvoření otázek se slovesem být, mít v přítomném čase -jednoduchý popis osob |
- dramatizace - sociální rozvoj |
- používá abecední slovník učebnice |
- zná a používá zásady vyhledávání ve slovníku - zná fonetickou a psanou podobu slov |
- texty z tematických okruhů:sport, na hřišti -protiklady - obrázkový slovník
|
- výtvarná výchova – obrázkový slovník, vybarvování |