Anglický jazyk
Předmět: Anglický jazyk |
Ročník:5. |
||
Očekávané výstupy z RVP ZV |
Školní výstupy |
Učivo |
Přesahy a vazby (mezipředmětové vztahy, průřezová témata) |
Žák: |
Žák: |
|
|
- čte nahlas a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu - rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci |
- umí vyslovovat a číst správně jednoduché věty z probraných tématických okruhů - recituje a zpívá |
-tematické okruhy: rodina, počasí, roční období, volný čas, -přítomný čas prostý -hodiny – určování času - říkanky, básničky, písničky - hláskování |
osobnostní rozvoj přírodověda |
- rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům - obměňuje krátké texty se zachováním smyslu |
- adekvátně reaguje na pokyn a jednoduchý souvislý projev vyučujícího |
- tematické okruhy: naše město, domov (dům – byt), můj pokoj, oblečení, nakupování - zeměpisné údaje o zemích -pomocné sloveso „do“ -předložky |
dramatizace, poslech, hraní rolí osobnostní rozvoj sociální rozvoj přírodověda vlastivěda (finanční gramotnost) |
- reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace - vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci a vytvoří odpověď na otázku - sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché písemné sdělení, krátký text a odpověď na sdělení, vyplní své základní údaje do formuláře
|
- umí rozlišit, vyslovit a napsat jednotlivá slova
|
-tematické okruhy: svátky (Vánoce, Velikonoce), jídlo, domácí zvířata - ukazovací zájmena - upevňování sloves být, mít v přítomném čase plné a stažené tvary, tvorba jednoduchých kladných a záporných vět - čísla do 1000 - dopisování - -řadové číslovky
|
mediální výchova multikulturní výchova |
- pochopí obsah a smysl jednoduché konverzace dvou osob - aktivně se zapojí do jednoduché konverzace, pozdraví a rozloučí se s dospělým i kamarádem, poskytne požadovanou informaci |
- dovede vést rozhovor |
-přítomný čas průběhový -použití slovesa „muset“ |
dramatizace sociální rozvoj komunikace |
- používá abecední slovník učebnice - používá dvojjazyčný slovník |
- zná a používá zásady vyhledávání ve slovníku - zná fonetickou a psanou podobu slov |
- práce se slovníkem -čtení souvislých textů (pohádky)
|
český jazyk |